fredag den 12. april 2013

hygge dag......

jallo.....
Ved faktisk ikke hvad jallo betyder men det lyder sejt syntes jeg.

Dagen i går gik endeligt fint , det var da meget hyggeligt.
Josefine aka min mor vinede havde begge sine børn med, det var ekstra træls også kom hun så også forsent.

min lillebror havde en ven på besøg og da klokken blev omkring 11.45 gik jeg op med den i SFO. Da jeg kom hjem spiste vi frokost sammen.....
Når men josefine fik skrevet mine bordkort til min konfirmation, de blev meget flotte..

jeg glæder mig mega meget til min konfirmation 8 dage.,.............

I tirsdags fik jeg en bog af min mor, det avr en sej bog.Der stod ikke noget i den, jeg skulle udfylde siderne, det har jeg tænkt mig at gøre. Jeg vil ikke skrive direkete i den for der er ikke nogle linjer i den. Jeg vil skrive på computer også lime historieren i på sideren, hvis jeg bare skriver på siderne skriver jeg bare skævt og så bliver det grimt............

i dag er jeg alene hjemme sammen med min lille bror det er meget hyggeligt, men han vil ikke have at jeg bruger vores ( hyggetid) på at skrive dettte.......

jallo lise'

ps. jeg tror at jallo skal betyde både godag og farvel........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar